Телефонна «гаряча лінія» департаменту

(0352) 52-33-83

- понеділок-четвер з 8:00 до 13:00 та з 14:00 до 15:00

- п’ятниця з 8:00 до 13:00 та з 14:00 до 15:45

 

Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до департаменту економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації у 2021 році

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» і Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» повідомляємо наступне.

Упродовж 2021 року до департаменту економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації надійшло 58 звернень громадян, з них отримано 11 листів, 3 заяви було подано на особистому прийомі в керівництва департаменту облдержадміністрації та 44 звернення надійшло на «гарячу» телефонну лінію департаменту (тел. 52 33 83).

Питання роботи із зверненнями громадян в департаменті економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації двічі заслуховувалось на засіданнях колегії департаменту. Наказом департаменту економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації від 29.06.2021 року №32/05/1-09 затверджено графіки прийому громадян та роботи «гарячої» телефонної лінії керівництва департаменту.

Значна увага керівництва департаменту приділяється удосконаленню роботи із зверненнями громадян, попередженню причин, які породжують скарги громадян. Пріоритетом діяльності департаменту є покращення інвестиційного та підприємницького клімату на Тернопільщині, з цією метою в департаменті економічного розвитку і торгівлі Тернопільської облдержадміністрації діє «гаряча» телефонна лінія з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зателефонувавши на номер «гарячої» лінії, суб’єкти підприємницької діяльності можуть запропонувати свої шляхи підтримки бізнесу та отримати конкретну невідкладну допомогу у вирішенні найгостріших питань малого та середнього бізнесу, повідомляти про факти порушення прав фізичних осіб-підприємців та господарюючих суб’єктів, незаконного втручання в їх господарську діяльність, тиску з боку органів державного контролю та правоохоронних органів.

Моніторинг організації роботи із зверненнями громадян свідчить про те, що в департаменті на належному рівні проводиться робота щодо повноти та дотримання термінів розгляду звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямів діяльності департаменту економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації та важливою складовою заходів із реалізації вимог чинного законодавства України, актів Президента й уряду України.