Департамент економічного розвитку і торгівлі Тернопільської обласної військової (державної) адміністрації шукає у свою команду начальника відділу фінансового аналізу та забезпечення - головного бухгалтера

25 жовтня 2023

Що ми пропонуємо?
– колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями;
– стабільні та прозорі умови оплати праці;
– професійний розвиток та навчання;
– офіційне працевлаштування, комфортні умови роботи.

Умови зайняття вакантної посади державної служби категорії  «Б» – начальника відділу фінансового аналізу та забезпечення – головного бухгалтера департаменту економічного розвитку і торгівлі Тернопільської обласної державної адміністрації, у період дії воєнного стану

Посадові обов’язки:
1. Здійснює керівництво діяльністю відділу фінансового аналізу та забезпечення, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, визначає функції та ступінь відповідальності працівників відділу, координує та контролює їх роботу;
2. Організовує роботу щодо ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених  на бухгалтерську службу в департаменті;
3. Забезпечує дотримання вимог законодавства щодо цільового  використання бюджетних коштів, здійснює контроль за ефективним використанням матеріальних і фінансових ресурсів в департаменті;
4. Здійснює контроль за додержанням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов'язань, витрачанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, за проведенням інвентаризацій основних засобів, нематеріальних  активів,  товарно-матеріальних  цінностей, цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних, інформаційних ресурсів, збереженням майна;
5. Організовує та контролює складання розрахунків щодо використання бюджетних коштів, своєчасністю і правильністю  складання та подання бухгалтерської  звітності;
6. Забезпечує своєчасне нарахування та виплату заробітної плати працівникам департаменту;
7.  Здійснює контроль за :
- відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться департаментом;
- цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних, (нематеріальних), інформаційних ресурсів, збереженням майна;
- дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна департаменту;
- правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів;
- відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням.
8. Погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам департаменту;
9. Забезпечує контроль за наявністю та рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів. Забезпечує підготовку аналітичних матеріалів щодо використання фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

Умови оплати праці:
Посадовий оклад – 7500 грн., інші виплати відповідно до Закону України „Про державну службу”, постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2015 року № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:
- на період дії воєнного стану (граничний строк перебування на посаді становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану);
- до дня визначення переможця за результатом конкурсного відбору на цю посаду державної служби відповідно до законодавства (конкурс оголошується  не пізніще шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні)

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання
Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає наступну інформацію до служби управління персоналом департаменту:
Резюме (за формою)
Ми чекаємо на резюме кандидатів до 27 жовтня 2023рокуна електронну адресу: kadry.economy@te.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

Місце проведення співбесіди: м. Тернопіль, вул. М. Грушевського,8,

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта: вища, ступінь вищої освіти не нижче магістра

2. Досвід  роботи: на посадах державної служби категорій ,,Б’’ чи ,,В’’ або досвід служби в органах місцевого самоврядування або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій, незалежно від форми власності не менше двох років.
3. Володіння державною мовою: вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності
Професійна компетентність
1. Якісне виконання поставлених завдань
- вирішення комплексних завдань;
- прийняття результативних рішень;
- визначення цілей та пріоритетів;
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення;
- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;
- навики роботи з інформацією;
- навики організації роботи з документами
2. Командна робота та взаємодія:
- вміння ефективної комунікації;
- робота в команді;
- співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
- робота на результат
3. Сприйняття змін:
- виконання плану змін та покращень;
- здатність приймати зміни та змінюватись
4. Особистісні компетенції: відповідальність; оперативність; системність і самостійність в роботі; порядність; орієнтація на саморозвиток, наполегливість; уважність до деталей; принциповість і об’єктивність; ініціативність; емоційна стабільність.

Професійні знання
1. Знання законодавства: Знання: Конституції України; Закону України  “Про державну службу”; Закону України  “Про запобігання корупції”.
2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ):Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Закону України «Про інформацію», Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», Постанови КМУ від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (зі змінами), Постанови КМУ від 18 січня 2017 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»(зі змінами), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.03.2021  № 609 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами), Наказу Міністерства статистики України від 11.03.1996р. № 67 «Про затвердження типових форм первинного обліку бланків суворої звітності», Наказу Міністерства фінансів України від 29.12.2015 р. № 1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі», Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку.
3. Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати офісну техніку, комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, вільне користування законодавчою базою на урядових сайтах. Основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби на рівні досвідченого користувача (MC Word, Exel, PowerPoint, Prezi), вміти готувати презентації та інформаційні каталоги за допомогою відповідних програм. Знання сучасних технологій з електронного урядування

У разі виникнення запитань звертайтеся до Оксани Мяснікової  тел. (0352) 52 33 83;  моб. тел. 0975042502