Відбувся семінар-тренінг «Створення центрів надання адміністративних послуг в сучасних умовах: вимоги, проблеми, практики»

11 липня 2023

11 липня 2023 року на базі Байковецької об'єднаної громади та Великогаївської об'єднаної територіальної громади Тернопільської області відбувся семінар-тренінг «Створення центрів надання адміністративних послуг в сучасних умовах: вимоги, проблеми, практики» для громад Тернопільщини, що утворили ЦНАПи у 2023 році.
Захід відбувся в рамках реалізації в області проєкту ПРООН/SIDA «Посилене партнерство для сталого відновлення», що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки уряду Швеції та за сприяння Тернопільської обласної військової адміністрації.
Учасників заходу вітали:
Мустафа Саіт-Аметов – керівник Програми ПРООН з розвитку регіонів.
Марина Бобраніцька – начальник управління з питань моніторингу якості послуг та розвитку цифрових інструментів для надавачів адміністративних послуг Міністерство цифрової трансформації України.
Галина Воляник – директор департаменту економічного розвитку і торгівлі Тернопільської ОВА
Голови Байковецької об'єднаної громади та Великогаївської об'єднаної територіальної громади Анатолій Кулик та Олег Кохман.
З аспектами ефективного функціонування представників громад ознайомили:
Роман Матвійчук – експерт проекту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні»
Керівники ЦНАП Шумської територіальної громади та Лановецької міської ради.
Представники Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, філії ДП «Національні інформаційні системи», Головного управління Держгеокадастру, Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області, представники Тернопільської районної військової адміністрації, департаменту архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та енергозбереження ОВА, Павло Кулик – волонтер ПРООН в Закарпатській області.
Також присутні оглянули ЦНАП Байковецької та Великогаївської громад та ознайомились з їх роботою.
Дякуємо партнерам за можливість поділитися досвідом інституційного створення центру надання адміністративних послуг та забезпечення якісного клієнтоорієнтованого підходу до відвідувачів, ознайомитись з основними правилами, вимогами і рекомендаціями щодо сервісу та етикету, які практично застосовуються в кращих ЦНАПах області, ознайомитись із принципами безбар’єрності та доступності у роботі ЦНАП.