Телефонна «гаряча лінія» департаменту

(0352) 52-33-83

- понеділок-четвер з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 16:00

- п’ятниця з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 16:45

 

 

Про роботу зі зверненнями громадян,
що надійшли до департаменту економічного розвитку
обласної державної адміністрації
за I півріччя 2025 року


На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» і Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» повідомляємо наступне.

Протягом I півріччя 2025 року до департаменту економічного розвитку облдержадміністрації надійшло 34 звернення (з них 2 звернення – через Урядову «гарячу лінію»), 7 дзвінків на «гарячу» телефонну лінію департаменту (тел.52 33 83).

Питання роботи із зверненнями громадян в департаменті економічного розвитку обласної державної адміністрації заслуховувалось на засіданні колегії департаменту.

Наказом департаменту економічного розвитку обласної державної адміністрації 29 червня 2021 року № 32/05/1-09 (зі змінами) затверджено графіки прийому громадян та роботи «гарячої» телефонної лінії керівництва департаменту.

Значна увага керівництва департаменту приділяється удосконаленню роботи із зверненнями громадян, попередженню причин, які породжують скарги громадян. Пріоритетом діяльності департаменту є покращення інвестиційного та підприємницького клімату на Тернопільщині, з цією метою в департаменті економічного розвитку Тернопільської облдержадміністрації діє «гаряча» телефонна лінія з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зателефонувавши на номер «гарячої» лінії, суб'єкти підприємницької діяльності можуть запропонувати свої шляхи підтримки бізнесу та отримати конкретну невідкладну допомогу у вирішенні найгостріших питань малого та середнього бізнесу, повідомляти про факти порушення прав фізичних осіб-підприємців та господарюючих суб'єктів, незаконного втручання в їх господарську діяльність, тиску з боку органів державного контролю та правоохоронних органів.

Моніторинг організації роботи із зверненнями громадян свідчить про те, що в департаменті на належному рівні проводиться робота щодо повноти та дотримання термінів розгляду звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямів діяльності департаменту економічного розвитку обласної державної адміністрації та важливою складовою заходів із реалізації вимог чинного законодавства України, актів Президента й уряду України